Bakla çorbası

Bakla benim çok sevdiğim ama eşimin hiç sevmediği bir sebzedir:( yemeğini hiç yapmıyorum çünkü tek başıma yiyemiyorum ama çok şükür çorbasını içiyor (bamya da aynı şekilde ) ;)) kızımda seviyor böylece bende rahatlamış oluyorum.normal bakla çorbasına birde havuç ekledim kızımdan sonra daha da misss oldu
vallahi denemediyseniz deneyin pişman olmayacaksınız ;)) benden söylemesi...

200 gr bakla
1 havuç
1 küçük soğan
2 diş sarımsak
1 kase yoğurt
1 yumurta
3 yk un
Et suyu ve normal su (göz kararı)
Ve biraz dereotu


Önce soğanları minicik doğrayıp tereyağda soteliyorum,havucu rendeleyip koyuyorum,baklaları da küçük küçük doğrayıp sarımsaklarla atıp onuda azıcık çevirip suları koyup kaynamaya bırakıyorum.bir kapta yumurta yoğurt ve unu iyice çırpıyorum baklalar yumuşayınca ılıştırarak hazırladığım terbiyeyi döküp bir taşım daha kaynaşıyorum ve dereotunu koyup kapatıyorum hepsi bu sonra mis kokular eşliğinde içiyoruz...
Afiyet olsun....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederiz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...