Kızım'a iyi ki doğdun

Hersey için teşekkürler canım yavrum,bana öğrettiğin hayatıma kattığın herşey için..hayatımdaki en ama en güzel şey Annen olmak ,şimdi sana senin için kızıyorum ya görünüşte basit olan,yemek yemediğin için kızıyorum,uyumadığın için sinirleniyorum,çıplak dolaşmana izin veremiyorum,hepsi senin için endişelendiğimden.herşeyinden de mutlu oluyorum sağlıklı olduğun için enerjinden,gülmenden,koşmandan,minik cümlelerinden hatta kaka yapmandan bile 😃 evet sana şimdi garip gelecek biliyorum anne olana kadar garip ama sonra anlayacaksın,bir bebeğin gaz çıkarması,kakasını sorunsuz yapmasının bile Anneye nasıl mutluluk verdiğini...
çok güçsüzüm senin karşında..acizim! konuşamayan senin derdini anlamaya çalışırken ama bi okadar da güçlü öyleki senin için dünyayı bile yerinden oynatacak kadar..deliyim mesela uyu artık diye ağlayan sonrada uyudun diye özleyebillen bir deli...seni gördükçe kokunu içime çektikçe dualarımın yetersiz olduğunu düşünüyorum Yaradan'a...seni Allahı'mın lütfu diye seviyorum...senin için şükretmeyi unuturum biran diye ödüm kopuyor...sen ki bizim süprizinizsin...seni ilk öğrendiğimde ki ruh halime lanetler yağdırıyorum ama o zmn bilemiyordum ki hayatımın gerçekten yaşanır kısmının başlangıcı olduğunu ve senden öncesinin kalabalık yalnızlıklardan ibaret olduğunu.. Seninle 'çok'olduğumu Şimdi anlıyorum..bende seninle birlikte yeniden şekilleniyorum güzel kızım ,ben sen oluyorum yavaş yavaş sana bağışlıyorum bugünümü yarınımı umutlarımı çünkü boşa çıkmayacağından emin oluyorum seni her kokladığımda...sen geldin...şimdi renkler bile gerçek sarı,gerçek pembe gerçek beyaz.birlikte kök salacağız bu dünyaya...



Çok büyük şeyler öğretmeyi hedeflemiyorun sana,koparmadan çiçek koklamayı,her canlıya şefkat göstermeyi insan gibi insan olmayı kısaca vicdan sahibi olmayı öğretebilirsem yeter.geri kalan herşey zaten bi şekilde öğreniliyor...mutlu olmayı başarabilmeyi öğren yeter....






Minik mucizem seni çoook ama çok seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederiz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...