Çorbalarımıza Et ve paça suyu

Bizde ki durum çoğunlukla çorbadan yana bir beslenme biçimi olduğu için çorbalarımızı  en fazla besleyici hale getirmek için uğrayıp duruyoruz.. Kemikli,ilikli et suyunun yanına paça suyu da ekledim.malum çok çok faydalı.4-5 adet paçayı (iyice temizlenmiş aldım ama bende sirkeli su ile yıkadım) düdüklü tencerede 1 saat kaynatıp çok soğumadan buz torbasına doldurdum haftada bir ( çünkü çok yoğun ve ağır olur diye)1 küp herhangi bi çorbasına atıyorum içim rahatlıyor vallahi.. Kemikli et suyunda yine ilikli kemik ve incik alıyorum ve tencerede kısık ateşte
3 saate yakın pişiriyorum kemiklerin tüm değerlerini almak için... Soğutup buz torbasına koyup dondurup kullanıyorum.her ne kadar şimdilerde yok bi faydası yok yok gereksiz dense de ben çocuğum olduğundan beri anladım ki eskiler herşeyinde iyisini biliyor o sebeple yeni duyumlara kulağımı kapattım anneannem annemi annem beni ve biz ve bizden öncekiler nasıl büyütüldüyse aynını yapmaya çalışıyorum şimdiye kadar hiç yanılmadılar e bi bildikleri var mirim....;)))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederiz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...