Kahvaltı maması örneği



Kahvaltı da yenecek tarifler vereceksen yaptığın bulamaç tariflerini de ver bize dedi bir arkadaşım,bende hemen bugünkü kahvaltımızı yazayım istedim


Bugün tatlı günümüz,biz değişik olsun diye bir gün tatlı bir gün tuzlu mama yiyoruz...bazı sabahlar önce normal kahvaltılıklar ile yumurta türevlerini de deniyoruz ama sonuç hüsran oluyor :((


1 ceviz

1/2 muz

1 tk pekmez

1 hurma

1 tk irmik

Ve süt


Ceviz,muz,hurma ve pekmezi iyice eziyorum irmik ve sütten kıvamlı bir mama pişirip hepsini karıştırıp yediriyorum.bugün yumurta vermek istemediğim için muz koydum normalde yumurtayı haşlayıp eziyorum içine.şimdi pekmez ve süt olayı gelecek akıllara her ne kadar emilimi azaltıyor dense de eskilerin de bildiği var demekten vazgeçemiyorum.az olsun ama olsun diyorum;)) hiç yememesinden iyidir bence;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederiz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...